sms tak tersilap

agak-agak korang, boleh tak kita hantar sms kat bf kita sms yang berunsur tersilap tersilap hantar tapi sebenarnya tak silap lansung..boleh tak? boleh tak? macam psycho ke? huhu.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



Pada satu hari yang boring tahap cipan yang gaban, aku dah tak tahu nak buat apa.
Lalu, aku tergatal-gatal tangan membuat satu sms palsu.



Missdicup : xkot..i rasa i dah xblh jmpe u lg mcm dlu2..sowi..

Cik Pu : http://www.smileycodes.info (emoticon terkejut..haha!)


pastu...aku balas.


Missdicup : Haiissh..sowi2.silap..huhu

Cik Pu : kamu nak hantar mesej kat sapa ni? http://www.smileycodes.info (emoticon marah)

Missdicup : takde sapa2..nak hantar kat member..huhu.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx




aku harap dia tak marah..
sumpah...aku tengah boring time tu!  takde langsung unsur unsur nak curang..

kesian dia terpaksa layan kerenah giler aku!
mintaf maaf, selamat hari raya! muehehe


Comments

eh hana selalu gak wat mcm tu masa bercintan dulu..hahaha..

namanya gatai tangan, kan? ekekke
ko mmg psiko la..kah3..

p/s:ak pun penah gak wat.hehe..pmpn mmg psiko agknye..
missdicup said…
ramai jugak geng..ingatkan dah psyco ni..

hahaha!
Nurul Syuhada said…
la...ko pun sama ke?aku selalu wat mcm tu...hahaha...
missdicup said…
sorang lagi ahli.. :)

wahai lelaki lelaki sekelian..fahamilah kami yang berkaum hawa ni..

hahaha!