perkenalan singkat di fb

Dalam bulan lepas. Ada sorang mamat ni, bagi private mesej kat fb aku.

Intipati mesej tu macam baru nak berjinak jinak ke arah berkenalan.

Aku ok je, selagi tak lebih lebih boleh terima lagi.


tapi..aku syak dia ni bukan kenalan rapat / kenalan dari sekolah lama / universiti / mana mana yang aku pernah jumpa.

Senang cerita, mamat ni ntah sapa sapa la..aku tak kenal.

ok. selagi tak menyalahi undang undang, kita layanlah baik baik kan.


Kalau nak kawan, tak jadi masalah besar. Lagipun, dia bukan nak carik gaduh.

Tapi...

kalau ye nak berkenalan melalui laman sosial pun, buatlah homework sikit.



Kan tak pasal pasal dah kena tipu dengan aku.


Bila kala pulak aku kahwin?


muahahahaha.



Terus mamat tu dah takmau layan.

Comments

Paan Ovrtd said…
Bagi aje sebijik kalau dia kacau lagi.
:: aJa :: said…
ha ha ha..sengal la dicup..
*patut la story kat cni,bukti 2..;p
missdicup said…
hahaha..amik sebijik!
sue-ana said…
apsal xkalerkan skali picture profile dia.glemer suda..hehehe
missdicup said…
takpe kak..dia dah tukar profile..hehe.


sian dia.