6. Favorite superhero and why


Oooohhh..aku sangat suka Megamind.  Aku dah tengok wayang 3D kat Gurney hari tu.

kenapa?

Walaupun pada asalnya dia jahat, last last dia jadi baik jugak..

Siapa kata orang jahat akan sentiasa jahat.

Dan siapa kata orang baik akan sentiasa baik...

Orang jahat jugak ada hati dan perasaan nak jadik baik.

dan orang baik tak semestinya boleh mengekalkan kebaikannya.

Oleh itu, kita yang terasa diri baik ni, jangan memandang hina kepada sesiapa sahaja.

haiiissh...apa yang aku merepek ni?

ok, sila tengok ni untuk keterangan lanjut :  http://www.megamind.com















comel tak super hero saya?

comel tak?

comel macam saya kan? 


hehehe

Comments

:: aJa :: said…
lbey kurang tang kepala biru tu..lalala~~
missdicup said…
ceit..rasanya kepala i lagi cumil lah..

T_T
Anonymous said…
alloo.....
missdicup said…
eh..salah tu..

OOOOOLLLLLLOOOOOO...
sue-ana said…
nak tgk!!!!tp xdak geng.huuuu
missdicup said…
lor..nape tak habaq?
kalau x, blh kte tgk sama2..

tp kat sini lah..hehe :p