Movie to share


Assalamualaikum semua! what's up?


Mulai hari ni, aku akan bukak beberapa entry pasal movie yang aku nak share. Mesti korang tertanya-tanyakan. Apekejadahnya la movie to share ke bagai. Ok ok. Mostly movie yang aku nak share ni cerita dia best-best la jugak. Dan...dan..yang paling best ye kakak-kakak, abang-abang, pakwe-pakwe, makwe-makwe, makcik pakcik, aku akan letak sekali link untuk download movie yang aku bagi tu.

Hmm..amacam? best tak? best tak?  Mari kita angguk beramai-ramai.  *__* best!

sebab?   link dowload tu semua free    *____*    (mana ada barang free yang tak best!)


Antara movie-movie yang aku ada ni adalah...

Dark water



Death Note


Death Note 2


Crow Zero 2007



Crow Zero II 2009


Secret Garden (Episod 1-8)



Ok kawan-kawan..tunggu ye. nanti bila-bila masa dari sekarang mungkin aku akan post itu entry sama sinopsis sama link nak download. mau x? mau x? mau x? 

mau kalu,

tunggguuuuuuuu....    "(-.-)"  ----> ada tanduk dua..heh!


 

No comments: