Tarik nafas & pause

Assalamualaikum & salam sejahtera

Memandangkan atas beberapa faktor yang tak dapat nak dielakkan, aku dengan ini nak bagitahu kat korang semua..pembaca-pembaca & stalker-stalker (kalau ada la..hehe), Coklet Hitam akan di-private-kan buat sementara waktu start esok (mungkin?). Kiranya ni last entry sebelum aku private-lah. Aku mintak maaf banyak-banyak atas segala kesulitan yang berlaku.

Selain faktor skill menulis di blog dah makin berkurang, tak dinafikan faktor - bukan semua benda boleh diceritakan di sini buat masa ni - jugak memainkan peranan penting. Biarlah semuanya selesai dengan jayanya dulu, kemudian aku akan bercerita satu persatu dengan hati terbuka dan bukak balik untuk bacaan public. Tu pun kalau korang nak baca la..huk huk huk!

Sebenarnya banyak benda yang aku nak share. Banyak benda yang aku nak kongsi. Tapi kadang-kadang situasi & keadaan yang tak mengizinkan demi menjaga hati-hati di luar sana. Sensitiviti pihak lain pun kita kena jaga jugak kan. Adatlah hidup bermasyarakat. Dunia blog sekarang bukan macam dunia blog dulu-dulu dah. Tu yang kadang-kadang membuatkan aku feed-up untuk bercerita & berkongsi dengan semua.

Sementara aku bukak ni, korang bolehlah review mana-mana entry yang korang suka. Tak pun kalau nak bahan aku ke, sila komen secara laju kat entry ni. (segala pujukan dan rayuan takkan membuatkan aku cair untuk tak menekan button private-kan blog ye..hehe)..Sekali lagi aku mintak maaf atas segala kesulitan. Kalau ada jodoh nanti, kita jumpa lagi ye..I will miss u guys...!  papai!


Yang ikhlas menulis sejak 20/7/2008,


No comments: