CTC, Berat & Pre-Wedding

Hai semua,

Lama tak jumpa. Buat masa ni aku memang bizi gila. Bos besar pun tak bizi macam aku..hehe. Semenjak pindah masuk CTC ni rasanya aktiviti berblogging pun dah terencat sikit. Oh, bukan takat sikit-sikit tapi banyak. FB pun kadang-kadang tak sempat update status langsung. Walaupun kadang-kadang korang nampak status baru tapi sebenarnya tu bukan aku, tp Cik Pu yang pandai-pandai update-kan..haha!

Lepas Raya ni tak banyak persiapan yang dapat dihasilkan. Semua benda macam terbengkalai je.. (-_-') Kehidupan aku sekarang ni makin kucar-kacir. Macam tak teratur. Aku rasa faktor utama jadi macam ni adalah keadaan rumah sewa baru yang 2 tingkat ni..haru sungguh kejap-kejap kena naik, kejap-kejap kena turun. Rasa makin kurus. Yeah, memang sangat kurus pun. 41.4 kg.

Bercerita tentang pre-wedding shoot, InsyaAllah sabtu ni kami akan laksanakannya! Ye, semangat berkobar-kobar tapi takut..huhu! Mana taknya. Kami rancang nak buat theme sama macam kami kenal dulu. So, maskotlah benda paling utama kan? Agak-agaknya dapat ke tak ye kami pinjam maskot tu dari opis?


(Aku budak dalam maskot, 2010)





Apa-apa pun next entry aku cerita lagi. chow!

No comments: