Fitting Baju & DIY HB


Hai semua,

Aku baru je balik dari fitting baju kahwen & beli beberapa barang. Fuuh! Penat jugak eh. Tu la kan, sapa kata pengantin boleh rehat2 sebelum Big day mereka. Kalau ada pun yang boleh rehat, mesti perasaan risau2 ada jugak kan.

Ok. Berbalik pada tajuk asal kita tadi, alhamdulillah selesai sudah fitting baju kahwen. Tapi fitting tanpa Cik Pu. Cik Pu kan ada kat Penang lagi. Nilah nasib kalau kahwen dengan orang jauh..hehe. Jeles sebab masa kat Butik tadi ada se-couple pasangan ni p fitting sama-sama, walhal aku p fitting dengan adik-adik aku je...kekeke..ini macam pun ada ka?




Masa pergi Butik tadi aku siap bawak persalinan baju nikah & DIY Hand Bouquet (HB) aku sendiri kat situ. Tujuan bawak baju nikah tu nak match-kan dengan sampin nikah Cik Pu. Marah gila Cik Pu bila dapat tahu yang masa nikah ni dia terpaksa pakai Pink...kehkehkeh..Yes! Hello Para-para lelaki, buat pengetahuan kalian, dari pendapat kawan-kawan saya mengatakan, kebanyakan daripada kami (yakni kaum wanita) sangat suka kalau-kalau husband / tunang / kekasihnya pakai warna pink ok. Kitorang tak pandang pun lelaki tu Jambu ke apa. Kitorang rasa macam sweet2 je... :D (sooo sweeeeeet)

So, kes sampin Nikah Pink Cik Pu selesai!



Yang pasal DIY HB pulak, aku nak match-kan dengan baju kahwen tu. ok ke tak? Tak sangka pulak ramai betul yang terpegun dengan DIY HB tu. Alhamdulillah, hasil usaha keras 3 orang : Aimi Zafira, Aku & Si Budak Kecik. Aimi pun banyak membantu jugak. Dialah yang paling semangat sekali bila aku sua-kan gambar DIY HB tu..hehe..Siap telefon aku banyak kali ajak pergi beli button kat Kilang Button tu..haha..Aku pun tak semangat macam dia, cuma gigih sikit je kot? :P


Untuk kalian-kalian semua, aku bagi tengok DIY HB aku tu. Semoga korang berbahagia di hujung minggu dengan tenangnya. Jangan jadik macam aku, PANIK! haha



Teaser DIY HB.........peace!




No comments: