Antara 2011 & 2012


Hai semua,

Sekarang ni aku tengah nak biasa2kan kehidupan kembali macam normal balik. Bukan macam dua tiga menjak ni, kelam kabut dan serabut. Tengah kemas ruang rumah dan apa yang patut. Tapi, setelah aku turun bawah tengok En. Husband syok tengok bola (tapi kejap2 mengeluh stress sebab MU macam nak kalah), terus terpadam kejap hasrat tu, mood tulis blog mengambil alih..HAHA. Nampak sangat dengki dengan Cik Pu. (-_-')



Oh, Selamat tinggal 2011. Aku pasti akan merindui kalian.

Banyak jugak kejadian yang berlaku masa tahun 2011 ni. Macam biasalah kan, kalau ada suka, mesti ada duka. So, macam tu jugak dengan aku. Ada yang gumbira horay horay, ada yang duka hua hua. Sekarang ni aku listkan 10 perkara terhangat 2011. Wah, kelaasss kau mariah!

1. Start berbisnes
2. Pengapit Kak Biha
3. Bertunang
4. Ke Bandung
5. Dapat Mouth Guard
6. Register PJJ
7. Pindah tempat kerja (CTC)
8. Pindah rumah sewa baru
9. Si Budak Kecik tinggal dengan aku
10. Lead ADLC ke Cameron Highland

Oh, hampir terlupa kat list yang 1 ni :

11. Berkahwin dengan Cik Pu.


Setelah berdua ni, kena fikir jugaklah pasal orang sebelah. Kalau dulu-dulu p lantak akulah kan, sebab aku sorang-sorang je. Sekarang ni, no! no! no! Kena fikir banyak cabang. Kalau ikut aku, ada beberapa list yang aku highlight-kan untuk tahun 2012, tapi usul list2 ni aku tak submit lagi ke Cik Pu. Tak tahulah Ahli Senat nak luluskan ke tak..HEHE.

1. Keluarga yang bahagia
2. Anak
3. Rumah baru
4. IMAC + Internet
5. Almari buku
6. Fokus Belajar!
7. Carpet
8. Belajar memasak lagi!
9. Percutian!
10. Dan lain2


Apa2 pun, yang macam aku cakap tadi lah, kena submit dulu, then kita tengok apa resultnya..HEHE




No comments: