Aktiviti Bersama


Hai semua,

Hujung minggu dah habis. Tinggallah masa untuk bekerja semula. Tak suka? Terpaksalah kita rempuh juga. No choice maa. Lain la kalau ko bos, tu dah jadik lain cerita. Haha. Dua hari cuti rasa sangat sangat sangat tak cukup kan? Rasa macam nak mintak 2 minggu. Haha. Ntah ntah kalau bagi 2 minggu pun masih tak cukup kot kan? Manusia..biasalah, kita tak pernah puas kan?

Berapa banyak kali kan daaa.. (-_-')

2 hari cuti ni, kami (yakni aku & Cik Pu) telah menghabiskan masa bersama-sama dengan cara yang PALING berfaedah sekali. Haha. kenapa aku kata PALING berfaedah? Jawapannya adalah kerana kami tak buat aktiviti taik mata kat rumah. Haha. Kami keluar membuat beberapa aktiviti....yeah! Here we go!


Sabtu :



Join Cik Pu pergi menembak kat Jambatan P. Pinang dgn Nikon Club.



Gaya newbies baru nak join the club...keh keh keh.



Gaya PRO tu penting...HAHAHA


Hasil tembakan Cik Pu tanpa proses editing..
Aku copy & paste saja...HAHA



Ahad :


Menjalankan sesi interview bersama Pastor untuk subjek JUH 101 - Hubungan Etnik.
Thanks sharon for being my supportive friend...





Comments