One Day Seminar


Hai semua,

Hari ni aku agak bizi Mak Leha sikit sebab seharian dari pagi sampai petang menghadiri "One Day Seminar" kat tempat keja sendiri. Tinggallah Cik Pu keseorangan di rumah merindui aku..haha. Eh, tak jugak. Time sebelum nak lunch tu, dia dipaksa-rela datang jugak kat tempat seminar kami, mintak tolong amik gambar.. :P



Keadaan dalam dewan..kusyuk je semua orang..hehe


 1st speaker : Prof Madya Dr Rosline


2nd Speaker : Dr. Noria


Last but not least : Dr. Badrul Hisham


Walaupun panas, kami tetap tabah berjuang...hoyeah!





# Balik je dari seminar ni, baru ingat nak bergumbira dengan Cik Pu. Sekali...aku terjatuh longkang depan rumah. Masa kejadian tu, aku tengah panggil orang yang datang rumah sebelah soh alihkan kereta dia (dia park betul2 depan rumah kami), aku nak msukkan kereta. Then, aku terpijak pengalas yang tak berapa nak alas atas longkang, sekali...pruuuup! Kaki aku masuk dalam longkang. 

# Bila Cik Pu tanya aku ada tersentak / terduduk ke, aku pun tak tahu. Sebab? Aku blur lepas jatuh tu..huahuahua! Hasilnya? Luka & bengkak kaki kananku..hukhuk. Semoga baby dalam perut ni sihat walafiat...Baru ingat esok nak p PISA, nampaknya hajat tak kesampaian...  :(






No comments: