Hoyeah!


Semalam ADL ada buat kuiz 'tahukah anda?' dan aku selaku ajk perlaksana yang tak terlaksana sangat telah menjoinkan diri. Tapi, aku seriesly tak tahu apa soklannya.

Sejam sebelum kuiz tu, sompek jugaklah eden menengok-nengok notes2 CMLE yang sebelum2 ni dengan harapan nak sedapkan hati tengok orang lain baca, aku pun nak baca jugek..hehe

Tak sangka lepas jawab sambil tengok kawan kiri kanan sebab nak meniru, aku berjaya memenangi tempat ke 3. 

hoyeah!

Masa En. Zl tanda kertas kuiz kami, aku dan nurul tak sabar-sabar nak tengok. sambil dia mark, sambil kami tercongok2 kat tepi dia. Dah macam hapa. heh

Aku bajet mesti dapat markah under 30 per 50 je ni..Last-last tengok...ada harapan rupanya..




Merasa la jugak nak hadap tupperware free..sape nak bagi kan?


...........heh.......




1 comment:

Peminat Tegar Coklat said...

aik.. time sampai kat umah hadiah ni.. nampk tuuperwere je.. hat balnce hadiah tu terjatuh kat mana2 ka? hehe