Bayu Emas Apartment


Assalamualaikum,

Seperti yang korang tahu, jumaat-sabtu-ahad yang lepas kan aku straight ada amali praktikal kat usm pulau pinang.

So, disebabkan minggu sebelum tu pun aku ada amali jugak, so dah jadik berturut-turut amali.

Makanya family aku datang umah kami, aku p menapak ke usm.

Macam tak bagus je kan. Family marri, kita blah. 

haha. tragis sangat ceritanya.

Disebabkan itu, marilah kita membooking di Agoda.com sebuah apartment di Batu Feringgi untuk 3 hari 2 malam. 

Berjimbalah mereka di sana. Dan beramalilah aku di sini sorang-sorang  satu kelas.

Apartment yang aku booked hari tu adalah Bayu Emas Apartment.

Location dia betul-betul depan Bayview - Hard Rock Hotel.

Quite ok jugaklah apartment ni. Suasana dalam rumah tu ala-ala hotel jugak.

Fully aircond. Ada 3 bilik, 2 bilik air, tv sofa meja makan semua lengkaplah.

Dan tak lupa jugak ada pool.

Tapi, malangnya aku Cik Pu terlupa nak amik gambor apartment tersebut.

So, terpaksalah guna bantuan boifriend lain - Cik Google..hee









Oh. lupa nak bagitahu.

Harga untuk 3 hari 2 malam yang aku booking kat Agoda ni RM 640.

Hari tu sweep pakai card credit Mohan si Labmate aku.

Aku kan orang kampung..mana nak ada credit credit card ni..heee (-_-')

Nak tengok-tengok kalu....sini boleh klik : http://www.bayuemas.net/


No comments: