Pembeli tegar

Bulan ni rasanya bukan bulan yang sangat bertuah dalam membeli online bagi aku la..

*ayat bertuah sangat kan..wakaka*

........


Nak beli barang tu, barang tu dah habis..

Nak beli barang tu, stok barang takde..

Nak beli barang tu, manufacterer defect plak..

Hadoi la..macam-macam..

Ni lah yang dikatakan bukan rezeki kita kan.. 

Sabo je lah...  :)




Pastu...rasanya bukan online je kot..

Sale yang dekat-dekat ni pun tak sempat nak grab

--->  Sale yang dibuka oleh tempat kerja aku.

Katanya Taleska nak ditutup..so barang-barang nak jual la kan..

Tepon punya tepon..dalam keadaan kalut dah tu..

Tak dan jugak..

Habis katanya.. 

(T_T)




Aku cadang nak la beli 4 - 5 barang kan..

sekali......nan hado.

Yang tinggal cuma peralatan 002 & Permainan 010 - tak memberansangkan betul..

haish!




Pastu...akhir bulan lepas, aku ada order barang mainan kat kak Aty - (Pink Garage)


Tunggu punya tunggu..last-last kat Aty kata barang tu ada manufacturer defect..

So, kena return kat supplier balik - makan masa jugak la kan..

Pastu..minggu ni aku tanya lagi..

kak Aty kata, kalau takde jugak..dia pulangkan duit balik

haish...sedih sungguh..

tak berjaya jugak aku nak membeli...

 (-_-')

.......


Pastu..satu lagi kes..minggu ni, aku berangan nak beli purse baru..

carik punya carik..ada la yang berkenan kat groupon ke gdeal ntah..

Last-last..klik punya klik..stok habis la pulak colour navy blue yang aku berkenan tu..

Sampai hati betullah..

(T_T)


Disebabkan frustrated & stressed punya pasal..

carik jugak la sesuatu untuk membaikpulih hati yang lara ni..

Nak jugak! nak jugak!

*perangai lebih Irdina Zara plak kau kan..hahaha*


Aku "terbeli" benda alah ni..

Padahal..takde dalam list pun..

ngehngehngeh


Disebabkan semalam beli online, aku terlupa nak bagitahu Cik Pu lagi..

matiklah...

(Hai abang, iols beli cadar baru...peace!)






Comments

ceo Bank dunia said…
bila nk smpi.. tak sabar nk tidoq...haha