DAH dan SEDANG dijual


Setelah 2 minggu yang sangat sibuk dengan final exam...

akhirnya...

lihatlah donia.....aku bebasssss

:P


So, sekarang...marilah kita fokus kepada membina keluarga yang bahagia.

Yakni dengan menjadikan rumah kita selamat, cantik dan kemas..


Ceeewah..

Selama ni tak kemas ke?

krik krik.......krik krik


Aah.....memang tak kemas pun..

Tunggang langgang banyak barang.

T_T



Makanya...

sebelum kita berpindah ke rumah baru..marilah kita mengehadkan pembawaan barang ke sana.

Mungkin dah terjebak dengan rancangan tv "Clean House" atau dah terbiasa baca blog-blog organizer, aku nak let go beberapa barang yang tak begitu kritikal untuk dibawa bersama.

I mean...

sayang tu memang sayang..

Sebab....ada 1 atau 2 barang tu ada sentimental value bagi aku..

Ada yang ayah bagi untuk kegunaan aku masa mula-mula masuk rumah sewa dulu..

Tapi...apakan daya...kalau tak let go, mana tempat nak letak oiii..

Dan...aku pun dah tanya Encik Ayah..

Dia benarkan kami jual barang-barang yang ada tu..

Ayah kata...takpe..atleast boleh topup mana yang tak cukup..

Alhamdulillah..

......


Oleh itu, 

ada beberapa barang yang aku DAH letgo, SEDANG letgo dan AKAN letgo.


Antara barang yang DAH letgo tu :




Bahagian dalam almari

Bahagian laci


Dan barang yang TENGAH atau SEDANG letgo antara kawan-kawan atau aku dah pun masukkan dalam mudah :







So..sesapa yang berkenan dengan barang-barang yang SEDANG di-letgo tu...boleh bagitahu..  :)

InshaAllah mana yang boleh....weollls bagi harga kasih sayang..

Cuma...permintaan aku..tolong jaga barang-barang tu dengan baik..

Jaga barang tu macam barang yang berharga.. 

Tu je...    T_T

.......


Dan...ada 1 benda lagi...yang terlupa nak hebahkan untuk dijual...


Dapur @ hoob


Siapa nak...jangan segan silu...bagitahu ye..

email : missdicup_o7@yahoo.com.my



Baca lebih lanjut : Our New Home Journey


No comments: