Aku tanya apa khabar


Assalamualaikum & salam sejahtera kawan-kawan yang aku sayang!

Lama benau tak menulis kat sini..

Rasanya start dari busy siapkan thesis hari tu..pastu membawa ke final exam..pastu ehem ehem plak..lepas tu sekarang ni tengah sibuk buat persiapan adik nak kahwin.

Harap-harap skill menulis blog aku tak hilang..gituuu~

ok, just nak update news je hari ni, sebelum kami berangkat petang ni ke Bukit Beruntung

1. Alhamdulillah, pre-result final year exam hari tu dah keluar, dan aku lulus semuanya..Alhamdulillah.

2. Makanya sekarang tengah tunggu panggilan nak konvo..Alhamdulillah, habis penyeksaan 4 tahun belajar pjj...hihi

3. Maksudnya, thesis pun dah selamat lulus bersama paper yang lain.

4. Hari tu yang masa conference NACMELS tu, aku dapat tempat ke 2 best presenter, daripada 9 orang kesemuanya. Alhamdulillah, rezeki yang tak dijangka. (cerita sebelum conference)

5. Alhamdulillah, fasa mabuk-mabuk darat aku dah habis. yeay!

6. Ye...memang betul apa yang kau baca tu. Alhamdulillah, aku tengah mengandung sekarang. Tapi baru lagi..haha

7. Kejap lagi aku akan start cuti direct sampai minggu depan, nak balik Bukit Beruntung - adik lelaki aku nak kawen.

8. Esok adik lelaki aku akan menikah...sob sob sob..tetiba! haha

9. Esok jugak kami akan ke melaka..yeay!

10. Korang apa cerita?



No comments: