Hello #CokletHitam

Assalamualaikum wbt & Hello #CokletHitam

Lama nau tak menulis kat blog ni, patut la rasa ada banyak benda membuak-buak nak cerita, tapi macam tak lepas-lepas..hahaha

Bila belek-belek balik blog ni, tengok-tengok tu diaaa..awal 2017 aku up satu enty, pastu 1 entry cerita pasai bisnes imaan, pastu dah..konsep dia, 2 entry dalam setahun..hahaha

Tahu -tahu dah nak habis tahun 2017 weih..

Dan ayat klisenya.....  "cepatnya masa berlalu..." hahaha

Ok, hari ni kita borak-borak kosong je la ye.

Orang kata, bunga-bunga untuk aku warming up menulis secara konsisten di sini, inshaAllah.

Selalu up status kat Fb je kan. Tapi, aku perasan 1 benda, kalau kita cerita kat Fb perasaan dia tak sama macam kita post entry kat blog. Kat fb tu macam tak puas. Tapi dalam satu masa tu, i have to do that for marketing purpose.

So, lepas ni aku akan perlahan-lahan konsisten untuk menulis kat blog ni sama, InshaAllah.

(Nampak tak, dah 2x dah ni aku ulang ayat konsisten..harap-harap betul-betullah dapat konsisten tu..haha)

.....


Ok, kita cerita pasal perkembangan aku sepanjang 2017 ni ye.

So, apa yang berkembang?

Dari segi berat badan, takde apa yang berkembang..hahaha

Pertambahan inci pun takde..hahaha

Turun lagi ada..hahaha


.....

Alhamdulillah, anak-anak makin besar & sihat-sihat aje





Cuma, husband je tak berapa sihat, sakit gigi (hahaha)

...

Dan sekarang ni aku boleh dikatakan tengah membizikan diri dengan join bisnes Imaan.

Alhamdulillah, segalanya smooth dan aku berjaya berada di papan hitam ni selama 5 bulan berturut-turut.

Straight dari Bulan Mac ke Bulan Julai Alhamdulillah




Dan Bulan Julai aku berjaya tarik sorang angel bawah aku sekali bersama-sama masuk ke dalam papan hitam ni...hoyeh!


Dan inilah permulaan aku dalam perjalanan join bisnes Imaan ni. 

Dari agen biasa dan telah upgrade ke Stokis Apprentice (SA) 







 Ok, rasanya setakat tu dulu cerita borak-borak kosong kita.

Ada masa lagi, kita cerita lagi ye.

Doakan aku konsisten untuk menulis di sini!




No comments: