Kekurangan aku

Pernah aku tanya seorang kawan

Selama awak kawan dengan saya,
apa kekurangan saya?


Dia jawab

....

.....

.......

........

.........

..........

Awak kurang sifat manja



Haaaaiiissshh..menyesal aku tanya.. O.o



3 Action comment:

hahahhaa
okay la tu


hahahaha...manjakn lah yeeeee....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback