nak cepat kaya

sekarang ni macam macam orang buat bagi nak kaya cepat.
ada yang join mlm, melabur sana melabur sini.
aku pun blur blur ayam pasal benda benda ni.
kalau melabur kat tandas tu..aku tahulah! heh heh heh

yang terbaru :
kisah MLM dengan cara mencari orang bawahan yang mampu melabur sehingga RM41,000 musnah apabila mendapati mereka sebenarnya ditipu.

haiiiiiish!
aku pun tak mahu cerita panjang panjang.
sebab aku bukan wartawan. korang sila baca SINI

nak dijadikan cerita,
kat tempat kerja aku ni pun agak ramai jugak yang join benda ni
nasib baik aku pun tak terjebak sama
(sebab diorang pun tak ingin ajak aku join..kui kui kui)
sebab dari belajar lagi aku tak berminat benda benda yang namanya MLM
kalau malam tu, aku suka la..zzzzzzz!

weh korang..
mana nak carik duit yang banyak banyak tu?
korang penat kerja berhempas pulas,berpeluh peluh,
sekarang macam sia sia je.
kan ke bagus kalau cari dengan cara halal ke.
simpan duit sikit sikit ke. buat bisnes halal ke.
betullah kata pepatah : sikit sikit lama lama jadi bukit!


pedoman bersama:
apabila kita meletakkan yang tidak sepatutnya sebagai no. satu dalam hidup kita, maka yang punya hak no. SATU itu amat terasa sekali..kita lupa bahawa yg sebenar-benar SATU itu ada kuasa dan Dialah yang berhak menjadi no. SATU yang sebenar-benarnya SATU..


tak gitu..?



0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback