Romantik

Classification :

Hai semua,

Ada satu malam tu, dalam minggu ni jugak la, aku belek2 mesej kat handset. Hajat di hati nak delete mana mesej yang tak begitu penting sangat. Waima si handset pun dah bagi notification yang menandakan mesej memang dah penuh kan, kau nak tunggu apa lagi? Takkan nak suruh dia cuit-cuit kau, belai-belai manja kau, baru ko nak bertindak? haha.

Dalam aku check2 mesej tu, tergelak sorang2 aku baca beberapa mesej Cik Pu sebelum kahwin dulu. Ayat dia..perrgh...boleh tahan jiwang jugaklah. haha. Tak terperasan pulak suami aku ni romantika di amor sejak azali..keh keh keh. (lepas dia baca entry ni, pastilah aku akan dapat habuan..haha).

Oh...teringat dulu zaman muda2. Aku macam pernah masukkan ciri-ciri ROMANTIK kat list lelaki idaman aku. haha. Tak tahan pulak rasanya bila teringatkan semua tu. Tapi alhamdulillah, setakat ni aku bahagia sangat hidup dengan Cik Pu. Hidup tak pernah lekang dengan gelak. Sebab tulah agaknya aku rasa macam sunyi semacam je bila pergi intensif hari tu. (-_-')


Pulau Pangkor, Januari 2012


Buat kaum keluarga, saudara-mara & kawan-kawan yang tak putus2 membantu & mendoakan perkahwinan kami, terima kasih yang tak terhingga aku ucapkan. Semoga dengan bantuan & berkat doa2 kalian, kami bahagia di dunia & di akhirat...love u all!


Alor Star, Disember 2011



0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback