Bye bye 2013, Welcome 2014

Assalamualaikum wbt,

Tak sampai sejam lagi kita akan masuk ke tahun 2014.

Maknanya?

Maknanya umur semakin tua. 

Rumah kata pergi, kubur kata mari. 

eh.



Alhamdulillah, sepanjang tahun 2013...banyak nikmatNya yang aku dapat rasai.

Dikelilingi insan-insan tersayang termasuk suami yang penyayang dan anak yang comel.

Memanglah kadang-kadang tu ada masa stressnya.

Tapi, apa ada hal... :P


Sepanjang 2013, rasanya tahun nilah banyak turning point yang berlaku dalam hidup.

1. Aku mula bukak Lady D Artwork dengan serius-seseriusnya. 
- Di mana aku utarakan kat Cik Pu untuk bergabung tenaga uruskan bersama.
- Alhamdulillah, mendapat sambutan yang hangat
- Cumanya ada beberapa perkara yang perlu ditambahbaik saja.



2. Aku mula berubah untuk "cuba" menutup aurat dengan sebaik-baiknya.
- Aku mula belajar pakai stokin
- Aku mula konsistenkan pemakaian pashmina, lebih labuh & tak jarang 
(sebenarnya sebab malas nak iron..kehkehkeh)
- Try to pakai baju yang longgar-longgar. Yang ketat-ketat tolak tepi. heh.
- Semoga aku terus istiqomah.......amin.




3. Kami mula mengumpul emas ketul sikit-sikit.
- Beli sikit-sikit lama-lama jadi bukit

4. Rajin dan fight to dapatkan cgpa atleast 3.0 pointer masa degree pjj
- Aku semakin rajin buat assignment sebelum duenya
- Tapi kadang-kadang terbabas sebab takde mood. adeih. (-_-')
- Dan yes, lagi setahun setengah nak habis! 

5. Ke arah nak mendengar cadangan Cik Pu
- hehehe..yang ni macam tak boleh blah.
- Sebab selalu argue dia punya pendapat.
- Sorry abang... (-_-'), I am trying so hard!

6. Dapat pinjam rumah 
- Alhamdulillah...kalau takde aral melintang beberapa bulan lagi dah boleh pindah masuk rumah baru.
- Sekarang mood berperang dalaman mendeko walaupun bajet ciput. heh

7. Setelah 2 tahun tak tengok wayang, semalam aku dah tengok.
- The Hobbit!

8. Melencong
- Dapat pergi beberapa tempat "perlancongan" walaupun dalam Malaysia je
- Wang kelian - Padang Besar - Langkawi - Taiping - Batu Feringgi dll

9. Anak yang semakin membesar!



10. Program Richwork
- Ada beberapa kursus Dr Azizan yang aku dah hadir
- Berbayar atau free
- Antaranya : Berani berniaga 2013, AMP, IMKK dan lain-lain.
- Di sinilah bermulanya kebanyakan turning point yang disebutkan di atas.



"Little Keys Open Big Locks
Simple Words Reflect Great Thoughts
Your Smile Can Cure Heart Blocks
So Keep On Smiling It Rocks.
Wish You New Year 2014"



Korang pa cita? 


No comments: