Ke Ikea la kita


Assalamualaikum,

Sementelah kami sekeluarga balik bandar kampung aku, aku dan Cik Pu telah merangkakan beberapa plan berjalan-jalan di sekitar kl.

Dan hari ni kami telah sampai ke Ikea buat kali keduanya.

"tangan kanan tepuk bahu kiri"

Bangga uols..bukan selalu..

.......wakaka.....


Makanya berusunglahlah kami anak beranak plus mak ayah adik aku ke Ikea beramai-ramai mencuci mata.

Kata tengah bermood nak mendeko rumah bajet ciput kan...

haruslah tengok-tengok dulu kan...

...heh...


Tapi, sebelum aktiviti mencuci mata, haruslah isi perut dulu ye dak.


Jeling-jeling menu apa yang ada..


Sambil beratur, kita bincang-bincang dulu nak makan apa..


Ibu...Dina haus la..


This is what we called branding.. :)

z
Bertingkek-tingkek


mmmm...Dina nak apa?

  
Mari membayor...


Menu hari ni....3 plate of meatball

1 plate of salmon with the sauce


1 plate of fried salmon 


Sebelum makan...kita bismillah dulu...


Pastu...kita nyomnyomnyom.....


 Setelah kenyang, baru pueh hati nak merayau carik ilham untuk rumah baru..hehehe

Putih lambang keunggulan..eh?


Yes yes yes! saya suka saya suka saya suka

  
Tema di sini..kelabu putih kelabu..Cik Pu suka.. (-_-')


Meja faberet Dina. Orang nak blah dah, dia mau bawak balik kerusi meja ni..aduyai


Kuning di situ


Semua benda nak cuba.. :)


satu-dua-tiga-.........


Cik Pu berminat dengan konsep katil ni. haiyaa


In black form


Test test tilam katil plak.


Muka redho...


Ok, ada 2 benda berkenan dan terpaksa beli...wakaka


No comments: