Ke Ikea la kita


Next day, lepas kami p House of lightings...kami aku plan ke Ikea Damansara..

Kau tahulah kan..

semenjak dah masuk usia mak-mak ni..susun atur "agak" menjadi kegilaan..

So, Cik Pu selaku suami mithali...layankan je la bini dia yang sorang ni..

kalau tak aku yang nak menyusahkan dia..siapa lagi kan..

*hahaha*

..........

Oh..

disebabkan setiap hari kami "keluar" rumah dan sampai rumah pun dah malam...aku tak sempat nak charge handset..

T_T

Dan disebabkan tu...entry-entry lepas ni mungkin akan kekurangan gambar..

Kalau ada pun..ianya mungkin tak ikut "spec" aku..

ihsan dslr Cik Pu @ pun handset adik aku..

....


Tujuan kami ke Ikea kali ni...kami aku nak carik beberapa kelengkapan rumah..

*kelengkapanlah sangat kannnnnn*

Antara kelengkapanlah sangaaaaat tu....


Sebab aku ada beberapa projek nak buat...

InshaAllah kalau jadik nanti aku share.... 

:]



Aku dan Cik Pu sebenarnya plan nak beli wall shelf..

nak letak kat area tv..

Tapi disebabkan ramai bebenor rakyat dalam kereta...kami postponed dulu hajat kami..

Kang ada jugak shelf tu ikat kat atas kereta kang..

*hehehe*

........


Dan...

Sebelum balikkkkkk...kita soruuu dulu..

Kali ni, kaum hawa p beli makanan..

Kaum lelaki duduk jaga meja..

Makanya...Si atok dan si Abah duduklah menjaga meja bersama cucu dan anak mereka..


Tak sangka...

masa kami p beli makanan tu...nilah aktiviti Irdina..

Aku pun baru tahu hari ni, bila nak upload gambar-gambar dari dslr Cik Pu..

^_^

Sampai muncung-muncung mulut dia...



Pastu.......nomnomnomnomnom



Baca lebih lanjut : Our New Home Journey


No comments: