Teaser 5 hari


5 hari aku menghilang..ada orang rindu tak?

...krik krik....krik krik...

(ok, fine....ada aku kisah kau nak rindu ke idak?)

kah kah kah

......


Sepeninggalan aku takde kat Penang ni, kami ke Rawang..balik rumah mak ayah aku.

Dan kau tahulah kan..

dah alang-alang kami balik rawang, kami aku ada agenda tersembunyi..

*sengeh-sengeh*

Agenda apakenbendanya lagi..

P tengok barang-barang rumahlah kekdahnya..



Dan..

Menjelangnya Bulan Mei dan menghilangnya Bulan April - itu menandakan masa untuk servey-servey dah habis dan tamat.

Makanya Bulan Mei adalah bulan untuk melaksanakan atau membeli barang yang kita perlu je..

Dah takde servey menyebey dah

Bajet dan modal pun dah ada kan..

Apa lagi yang kau nak....buat je lah..  

:D


Dan dengan itu, selama beberapa hari balik rawang hari tu, kami dah pergi beberapa tempat :


Houses Lightings


Ikea Malaysia


Nagoya Rawang


Dan juga Satay Kajang.. :]


Lepas ni aku bolehlah buat review mana yang patut...untuk kita sharing-sharing..

dan jugak untuk kenangan aku satu masa nanti.. :]

.....


Dah lama tak menulis blog ni..terasa janggal la pulak..semua tak kena..

Taip taip ayat, padam..taip taip padam

Padahal baru beberapa hari je tinggal..

adeih la...


(Next entry : Houses Lightings)


Baca lebih lanjut : Our New Home Journey


No comments: