Banyak Agenda

Classification :

Setelah mengharungi beberapa episod sukaduka menghadap 3 audit berturut-turut (kursus audit ISO, audit negara & audit naziran penjawatan)

oncall tak henti-henti

beserta sample blood c&s positive yang menimpa2, tibalah giliran untuk menghiburkan hati sendiri..

Kalau kita sendiri yang nak jaga..sapa lagi? ye dak?

*Menghiburkan dirilah sangatttt..padahal..tak hibur sangat punnnnn*

Ni pun rasa macam fragile gila-gila..

Rasa dah tak bersemangat dah ni  T_T

Tambah pulak sekarang aku tengah tunggu jawapan dari Prof N samada aku dibenarkan tak buat final projek kat IPPT..

lagilah mandi tak basah, tidur tak lena, makan tak kenyang, badan semakin kurussss..

T_T

......


Disebabkan semua faktor kat atas tu, aku memang bernekad untuk membebaskan diri dan menghirup udara segar.

Dengan itu....marilah kita :



1. ke Hari Peladang Kedah 2014

(Irdina sibuk dengan pinpin dia jelahhhh)



cuci mata & minda tengok haiwan ciptaan Allah...  :)




2. Ke kenduri area Jeti Pulau Aman












Nasib baik bos Cik Pu jemput p kenduri anak perempuan dia kat sini...

kalau tak, sampai kesudah la aku tak tahu kat sinilah jeti Pulau Aman.. (-_-')

Maybe it can be a next destination? perhaps  :P



3. Meraikan kengkawan datang dari kelantan

aka reunion MLT batch 10 kecil-kecilan





dan off cos lahhh...menu kebangsaan kitaaaaaa :






PAVLOVA...muahaha

(nampak nau pavlova tak jadi...permukaan tak smooth..)

Alkisahnya Iols tersalah beli cream atas tu..terbeli jenis dairy la pulakkkk..  T_T   

Lembik menyek jadinya maringue guwa!




4. Dan nexxxxxttttttttttttt..


*ehem ehem*



*Tak sedar diri...padahal minggu depan ada ujian bertulis muet..duedate assignment..duedate lab report.....arrrrggggggghhh*


0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback