balik kg..hohoho..balik kg..hati riang..

huhuhu..balik kg hati riang? btul ke? nape kali ni aku tak rs cam tu pun..huhuhu..sedey nyer..balik kali nie kena balik nek bas sampai kl..huahua..sedey gler..gler pun tak sedey sgt..alkisah nyer tket tren blik rawang da abes sempena musim perayaan nie..haiyoo..tu pun nsb bek tket bes transnasional tu ada,klu tak,braye kat penang la aku gamak nyer..

tiada cuti utk raya kali nie..so,aku survive la raya sehari..tu pun malam raya tu da kena balik penang balik..sedey 1000x sedey tul la..ye,ari ni aku realize that dalam khidupan nie tak selalu nyer indah..hehehehehe..k, i've got to go..nak balik packing2..tp kali nie balik ngan bag kecik je la..kang bawak beg beso2 kang,org sbelah aku tak pat dok plak kang..almaklum la,kali ni balik nek bas..bas aku malam nie kul 12..huhuhu..tp,da gerak dari umah pas maghrib..coz ajak,Lan ngan si gundut ajak g Pacific kat Megamall beli ape ntah..so,aku n ila ikut je la..jalan2 cuci mata n duit bg bersih..wakakaka...

ok,chow!!!
Assalamualaikum wbt

Comments

Anonymous said…
haha...stubborn kah?
Be more confidentlah...
U should know who am I....ha
missdicup said…
hahaha..i know that..
Mr Hoe ni..
kan? kan?
xde org len yg ckp camni lg da..
hahaha