2009 menjanjikan ape?

wah..gempak giler nih..da lme giler wa tarak post pape..huhuhu
sampi tak sedo da masuk taun baru..wakaka..

so,walaupun aku rs da mcm terlambat jew,tp aku still nak tanyer,ape azam baru korang?
azam aku?
huhu..ada banyak..nak cakap pun sampi taun depan pun tak abis..
tu yg aku rs kadang2 1/2 org sampi tak lunas2 azam tu..hehehe
we're cont..azam aku taun ni..ehem2..ngan ehem..hahaha
malu la nak cte kat sume,nanti 1 dunia taw..hehehe..men cekeilat!

ok la..tb2 rs takde mood nak tulis da..hehe..
k,klu pape aku roger lg! chow!

3 comments:

shakdunbite said...

k.dic....kamu di"tag"!!....
sila ke website dibawah ini:::


http://shakdunbite.blogspot.com/2009/02/tagged-by-leeya-d.html

cik syuhada yg manis said...

dicup...aku tau mksd ko itu..ehemm dgn ehemm...????haha..sounds fishy..

watever said...

ngan banggenye ak nk btau..
my 09 resolution is: 'less soping n save more!! say yeah 2 savings!'
tp kn dic,rasenye cam xt'capai jek.hmmmm....muskil.