mampukah...?

Dah lama tak menekan papan leper hitam ni sebenarnya.
Dah tak tahu macam mana nak mula.
Banyak perubahan yg blaku kat aku n org sekeliling..

minggu ni je dah macam2 blaku.
dengan research dokter cinta aku nye..ahaha~
servey2 la bagai..
poning tul.tak dapat nak layan~

hari ni ntah ape lagi.
dapat satu pekabaran berita pulak.
tak tahu nak gembira ke sedih.
aku konpius.
ak bakal dimasukkan ke lab. Mikrobiologi.
bab2 H1N1 ngan Diagnostik.

maknanya aku terpaksa tinggalkan lab. Chemical Pathology.
baru nak blaja QC.
uncertainty measurement lagi.
NCR yg x siap2..
sedih.

kawan2..
mampukah aku lakukan..?
aku sendiri..mampukah...?
mampukah..?
mampukah..?

Ya Allah, Ya Tuhanku..
Kau berilah kekuatan pada hambaMu yang naif ini.
Moga2 dia bbahagia dunia n AKHIRAT.. ;)

chow~

Comments