Peluang hanya datang sekali



Tak tahu nak kategorikan tawaran ni satu tuah ataupun malang. Semalam Dr T promote aku buat projek grant insentif usm..Jatuh kategori tuah sebab peluang hanya datang sekali.mana ada Dr lain senang2 nak promote pekerja dia mintak grant sewenang2nya..lagipun kalau aku join projek tu, banyak benda aku boleh belajar..aku masukkan perkataan malang sebab aku sekarang ni dalam dilema.dalam tempat kerja aku ni, manaada orang yang ada 2 bos besar berebut sorang pekerja kecik macam aku ni..orang lain semua ada 1 bos yang specifik..ni semua buat aku serba salah. Nak buat kerja bos ni, bos tu pertikaikan..nak buat kerja tu, bos ni pertikaikan..

Ada sekali tu..aku balik umah dah lewat..balik2 aku hilang mood..sampai sorang kakak yg selalu lepak umah aku ingat aku tengah marah kat dia..haha.apadaa..padahal aku kepenatan + kebengangan..pening dengan kerja sendiri..bengang tengok orang lain balik ontime..haha..lama2 aku pk..lantak lahai..selagi aku boleh bertahan,aku akan tahan..kalau dah tak boleh sangat,tengoklah...mungkin akan ku keluarkan plan A, B, C ataupun D.

Yang pasal tawaran grant insentif usm tu, aku tak fikir lagi..mungkin aku terima, mungkin jugak aku tolak..ape2 pun aku perlukan masa.  O.o


Comments