Aktiviti ala-ala perempuan itu

Bunyi macam suspend. Aktiviti ala-ala perempuan. Ye..sila baca entry ini sambil buka mata besar-besar. Kalau boleh, gunakan bantuan kanta pembesar yang mempunyai magnifier yang tinggi. (aku pun tak tahu magnifier tu binatang ape). Tajuk entry ni macam bunyi maknyah pun ada. oppss..sowi..aku original tahu.

Disebabkan aku tidak mahu berdolak dalih lagi dengan kamu..kamu..dan kamu semua..Hari ini aku tunjukkan apa aktiviti ala-ala perempuan yang aku dah ceritakan semalam. Tak tahu atau sudah lupa apa yang aku cerita semalam? sila scroll cursor anda ke bawah dan baca entry itu. Di sini tiada siaran ulangan seperti di Astro.

Ok.sila lihat satu persatu dari sekarang.....tadaaaaa..








(sila jangan lihat handset)

Aku pun tak tahu apa nama benda-benda ni. Korang semua boleh suka hati nak panggil apa. Kalau aku, aku panggil je 'Penggantung handset'..hehehe. Kredit diberikan kepada kamera handset lama aku, sebab dia boleh tahan dengan tuan dia ni. Korang jangan risau, nanti aku belanja dia makan best-best punya.


4 comments:

2pac said...

Aku panggil benda tuh
"syaitan penunggu talipon bimbit".
sebab kalau aku gantung kat talipon bimbit aku, dia ikut je. X tau kenapa. mungkin sebab aku menggantungnya di talipon bimbit. Eh bnyak plak aku cakap. skian.

naem said...

fuh menarik je ek....ehmm nk wat gak lah...huhu..tp itu keje perempuan kn...klu gitu, kamu tlog wat untuk kawe lah se....uhuhuhuhuh

stiffler said...

satu!

hafizmeetshajar said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
xku sangka...
jejari dicup begitu halus sekali..
;p