Weekend tanpa teman

Tajuk entry macam orang kecederaan hati. Tiada aktiviti ekstrem dijalankan minggu ini. Memanah tidak. Mandi kolam air panas Ulu Lenggong tidak. Mengikut Si Gendut dan Si Hajar Aswad ke Pulau pun tidak. Saja aku batalkan semua kehadiran atas sebab tertentu. Alasan sebenarnya aku mahu merehatkan diri di rumah. Ahad lagi satu aku ada aktiviti lain. Aktiviti kecut perut. uhuuuu~ (Aktiviti ni nanti aku cerita lain kali)

Disebabkan tinggal seorang diri di rumah, tanpa Fateah juga, aku mula rasa boring tahap tapir. Setelah ditimbang tara, aku perlu lakukan satu aktiviti gaya bebas. Fikir punya fikir, aku dapat satu idea. Tapi aktiviti ni ala-ala perempuan. Tapi aku memang perempuan pun. Jadi, apa aku kisah? 

Hahaha..sangat teruja kan bila aku mula menjinak-jinakkan diri dan melibatkan diri dalam aktiviti perempuan-perempuan ni. Aku tak tahulah Cik PU teruja ke tidak. Tapi gayanya macam separuh teruja separuh tidak. Terujanya terlihat masa dia suruh aku buatkan satu untuk dia. Yang tidaknya sebab aku dah asyik meluangkan masa dengan benda tu..iskh..iskh..Sowi Cik PU.. =)

Aktiviti tu? Nanti aku cerita dengan lebih detail apakebendanya aktiviti tu. hokeh? Siap dengan gambar-gambar sekali.. (tu pun kalau kamera handset lama aku berfungsi lagi)..


Comments