20 tahun akan datang

taraaaaaaaaaaaa :



amacam?
still bergetah lagi kan? kan. kan. kan. (angguk saja tanpa fikir panjang) kan! kan! kan!
hahaha..lawak pun ada..dah tak macam aku yang sekarang.
tapi tahi lalat tu tetap maintain cun..tak berkurang..hahaha!

korang nak try..?
sila tekan sini..
cuba tengok muka korang pulak..hahahaha!
mesti dah tak bergetah macam aku..keh keh keh
pape pun..
kredit diberikan untuk puan pizet sebab dia dah bersusah payah tag entry ini kat aku..
so..aku tag kat 5 orang lagi yang aku suka :

_ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _ _ _ _

hmmmm....
lagi sorang tu aku simpan tempat pada sapa-sapa yang tak kena tag, tapi terasa nak buat.
buatlah ye..aku tak marah pun :)


Comments

adeqmanje said…
kaunselor terlatih ek??hahaha..thanks 4 tagging..aq da penah wat da..jap g aq post kn ea..thanks 4 giving me idea pe nk post sbb tgh kering nih..hek.. ;DD

p/s: nice..after 20 years msih cntik..untung bf..hehe.. ;P
missdicup said…
hik hik hik (malu tersipu2)
diejumpesaye said…
hakhakhak..
awat nampak mcm tuo bebeno 2?
len gler muke dicup..
ni muke branak brape ni yang oittt?
tp bla pk 20taun akan dtg,u still look young for the age..'

kihkihkih..

tenkiu tag..
t i try buat..
(xmau2x tayang kat dicup!!!)
missdicup said…
ha ha ha..
tayang la woit..tayang la..
apa kes simpan gelak sorang2..
jom la kita gelak ramai-ramai-ramai.


kah kah kah