bonus raya Rm500

ehem..ehem..
nampaknya aku terpaksa kosongkan dompet sebelum 1 syawal ni.
ada barang baik nak masuk...Alhamdulillah..
kiranya minggu ni dah boleh tawaf kat mana mana shopping mall.
"tengok" "tengok" keperluan raya.
baju raya ke. kasut baru ke. handbeg besar baru ke.


tapi yang tak bestnya..
duit raya kena up sikit lagi.
kalau tak nanti budak budak bising..haisssh!
zaman sekarang ni,budak budak pun dah pandai nak bising bising.
kalau dulu..time aku kecik kecik, orang kasi 50sen pun dah suka dah.
melompat lompat tak hengat dunia.

ok..sekarang korang pilih korang nak mana satu..












dah habis pilih, sila copy and paste..muehehe (",)




Comments