Lelongan rumah

Baru baru ni banyak kali aku amik cuti mengejut.
Semua orang terkejut dan terperanjat.
Termasuk bos besar aku. - dia ingat aku tension kerja banyak sangat..haha!
Cik Pu pun sama terkejut. - dia kata ntah ntah aku pergi jumpa mana mana pakwe kat kl..haisssh!


Yang sebenarnya...

hari tu aku kena settle-kan sikit hal.

berkenaan ini.



tapi....

malangnya lelongan tersebut aku tak berjaya dapat...huhu!

Yang paling paling paling terkilan adalah EMAK..

mula mula aku cool je. tapi pk pk balik..memang terkilan habis.

Dengar dengar cerita..

Rumah tersebut selesai dijual oleh agen cina kepada pemilik melayu dgn harga RM80k.

Moga moga lepas ni ada tawaran lain yang lebih hebat lagi..amiiin~

Dan lepas ni...     jangan ada yang tanya..

kenapa cuti lama lama? buat preparation kawen ke? Ada surprise ke?

Nanti aku pancung kepala!   



hahaha!


6 comments:

dila sayang naz said...

ktne ni dicup? i berminat...kalo ade tolong roger2

missdicup said...

selang beberapa umah dari umah aku..hehe

Kazaztan Team said...

ehhh murah tu... kawasan mane nieee

missdicup said...

bukit beruntung

dila sayang naz said...

tp kn dgr kata uma kt sana ssh nk pulang modal...
hehehehehe

missdicup said...

oooh..susah gak la kot..

sebab ..mula2 masa kami pindah bukit beruntung, harga rumah dalam 70k - 80k dah boleh dapat dah..tp lepas 5,6 tahun, harga paling2 pun dalam 95k.

hahaha.