Puncak Perdana dan aku

Warning : Entry ini mungkin terlalu panjang bagi sesiapa yang tidak suka membaca. Harap cik cik dan abang abang semua dapat menyediakan beger dengan air milo sambil membaca..Kalau puasa, tak payah. :p

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Tiba tiba aku rindu zaman belajar kat Puncak Perdana dulu.


Bagi yang tak tahu, dulu kitorang budak budak sains kesihatan uitm pernah jadi student transit kat kl. Camane tak dikatakan transit. Orang lain pergi fakulti senang lenang jalan kaki. Yang kitorang ni, terpaksa bangun seawal 5am untuk bersiap siap ke Fakulti. Kolej kitorang kat Puncak Perdana, fakulti pulak kat Jalan Klang lama kl tu. Ala..yang dekat dekat dengan Midvelly tu..Kalau lambat..hazab la kau! Menjerit-jeritlah memanggil pakcik driber yang pasang dvd dangdut beribu batu boleh dengar tu..

Tapi…..

Yang paling aku rindu sebenarnya bukan pakcik driber bas mahupun dvd dangdutnya..(wah, dah macam si luncai dan labu-labunya! haha!) Yang paling paling paling aku rindukan adalah kawan kawan yang setransit dengan aku.


 
Dan yang paling paling tak disangka. Antara kami berlima, yang paling awal kawen adalah tasha..haissssh..padahal dialah paling “anti lelaki” masa dulu. Padahal kami kami-lah yang paling banyak skandal...tapi, dululah...sekarang tidak lagi...hahaha!

(kalau nk tengok tasha : berdiri dua dari kanan)

Dan paling nak dibandingkan antara kami kami yang lain, dialah wanita yang paling tidak jiwa jiwa…

kenapa? Tak percaya ke?


Sangat tak jiwa jiwa kan?

Walau pape pun, aku doakan dia bahagia dunia dan akhirat!


Dan....

Bila dapat anak, jangan lupa roger aku weh..boleh aku bukak buku cerita kau lima hari lima malam tak tido tido!





Comments

Paan Ovrtd said…
Aku, kau x rindu?
missdicup said…
windu giler....


siapa ni weh? ngangangaaa