4. Habit that you wish you didn’t have

Ohh..nak bongkarkan rahsia sendiri sangatlah malu. Tapi, takpe..i share jugaklah..sharing kan is caring.. *sambil lentokkan rambut ke sana dan ke sini ala ala manja gitu*   kih kih kih.

ok stop. tipu. aku tak manja.


Habit that you wish you didn’t have

1) Suka kais makanan dari pinggan orang.  BACA SINI. Tapi, ni aku dah jarang buat dah.
2) Walaupun masa tidur, aku boleh buat bising. Tapi, bukan berdengkur. Ni adik aku yang cakap. haissh.
3) Cakap ikut suka mulut. langgar je semua pagar..



hmmm..ada lagi ke?


dah la tu......malu i......kui kui kui


Comments

Anonymous said…
2. bunyi gigi...ehmmmm cmne tuh..masih berfikir dgn kewarasan yg ada..uhhuhu
missdicup said…
ok..lupakan yang no.2 tu..hanya orang yang pernah dengar je yang tahu kot..huahuahua


oooh!
cikcomey :) said…
hahaha sye dengar kat cendana hut! :p hahaha
missdicup said…
eh..orang2 yang tidur sama saya kat cendana hut tak dengar pun..haisssh!

sape gerangan cik comey ni? adoyai..