Pengapit

Assalamualaikum & salam sejahtera semua..

Tahun ni aku boleh klasifikasikan sebagai tahun semua orang nak kawin. Daripada kawan-kawan, sedara-mara dan tak lupa jugak adik-beradik. (adik beradik tu aku tipu sebab aku yang sulung..keh keh keh). Makanya banyaklah duit, masa, idea dan tenaga dikeluarkan utk nak mempersiapkan diri dalam majlis kahwin tu nanti.

Tak lupa jugak persiapan mencarik pengapit. Dalam tak sampai bulan Februari ni je dah 3 orang merisik aku jadik pengapit. Kalaulah dalam dunia ni pengapit dijadikan part time job, kayo dah makcik..

heh..errrk  (-.-')

Ok.siapa-siapa nak book I untuk jadik pengapit u ols, silakan sementara I free..

cet, gedik! :p

kalau korang nak improve skill jadik pengapit yang berjaya, korang baca kat sini.

Dan x lupa jugak Tahniah Ally Iskandar. Dia dah bertunang. (aku baca kat sini).



p/s : mood masih dalam keadaan x larat  :(


No comments: