Pic Budak ensem & hajah

Assalamualaikum & salam sejahtera semua..

Hari ini adalah hari pertama aku bekerja semula. Bersemangat sungguh, itu pun setelah 8 hari (tidak termasuk sabtu & ahad) bercuti. Balik sini ramai pulak yang tanya, siapa tunang? Tunang orang mana? Haissh. Bukan aku taknak cakap atau terlalu berahsia. Kami ada jawapan & tujuan yang tersendiri untuk tindakan tu. Tujuannya biarlah Allah & kami saja yang tahu.

Sebenarnya banyak benda yang aku nak ceritakan kat sini. Tapi gambar & broadband tak mengizinkan. Gambar tak transfer dalam pendrive lagi. Broadband asik hang je. Rasa macam nak maki hamun pun ada. Padahal aku hanyalah pelanggan yang membayar RM48 je sebulan. Tapi aku dikira customer jugak kan? Dan kata orang, customer always right, ye dak? InsyaAllah, mungkin sehari-dua nanti aku cerita berversikan gambar & ayat, tu pun kalau aku sempat. Sabtu & ahad ni aku bizi pulak. Pergi ESQ kat UiTM Permatang Pauh rancangannya.

Pada sesiapa yang nak kenal Cik Pu yang selama ni aku rahsia-rahsiakan orangnya tu, hari ni korang tataplah sepuas-puasnya tanpa kelip mata. Kalau kelip mata dah jatuh hukum berdosa kan?  heehee! Peace!







Notakaki : Tittle kali ni aku letak atas dasar nak tunjukkan kat korang betapa kejamnya Cik Pu bagi email yang bertajukkan macam tu kat aku........cis, kuang ajaq!



No comments: