Sibuk sangat - Part2

Assalamualaikum & salam sejahtera semua...


Minggu ni aku & labmate-labmate sangat sibuk lagi. Lepas amik segala mak nenek specimen kat 2 klinik tu, kitorang bertungkus-lumus meng-analisis segala mak bapak nenek moyang bakteria / fungy pulak.

Dah, aku dah tak banyak masa nak bercerita ni.

Korang tengok jelah bukti kat bawah ni.... (-.-)'

Tak aci! mamat 2 orang ni bergabung tenaga...

Tinggallah aku sorang-sorang buat kerja...haissh!
Contoh bakteria yang tumbuh atas plate.
Then kena amik gambar. Then test lagi. Then amik gambar lagi..
tulah kerja aku..huahuahua!



Ok, sekarang betul-betul dah takde masa.

Aku nak pergi Pasar Malam.. 

heehee~   Papai!


Comments