Video pertunangan

Assalamualaikum & salam sejahtera semua..

Hari ini aku "sedikit" tidak bizi kerana telah menyiapkan kerja-kerja meng-identify organism-organism yang ada. Cuma menunggu saat-saat manis nak baca test API 20NE saja. Tu pun petang ni, pukul 4.00 petang. Tapi aku dah saspek organism tu adalah organism yang bernama Pseudomonas fluorescens. Satu organism yang baru dijumpai di lab aku. Eh, apasal ek. Asal organism baru je mesti aku yang dapat?  (-_-)'

Disebabkan aku ada sedikit masa terluang, aku nak bagi korang tengok video pertunangan aku. Video ni Cik Pu yang buat. Kalau tak puas hati ke apa, sila hentam habis-habisan. Aku tak kisah. heehee!



Tapi......

Kalau korang suka video ni, korang boleh tengok hasil karya dia yang lain. Selain pandai buat video, dia jugak pandai design dan buat kad kahwin, streamers, banner, poster, buat logo, photografi, album custom untuk orang kahwin dan sebagainya. Just search kat Facebook : SeniStudio Con Amor. Atau kalau korang nak tanya apa-apa ke, nak tempah apa-apa ke, email : studioseni@gmail.com . Kalau susah-susah sangat, call jelah dia 013 5295990. Maybe korang boleh dapat harga promosi ke? Siapa tahu kan.

Selain tu, dia jugak seorang lelaki yang handsome.  (ceh, ni aku selalu dipaksa cakap)



Eh, ter-promote pulak.


So Cik Pu, silalah bagi komisyen kat saya..      ngeh ngeh ngeh!



No comments: