DIY Veil Nikah


Salam semua,

Pheeeeuw...lagi 7 hari je lagi ke saat yang mendebarkan. Tiba-tiba rasa cuak sorang-sorang lepas baca blog B2B yang suka-suka DIY ni. Haih...macam mana aku boleh terlupa pasal veil ni? Semalam-semalam tak tahu apa punya mimpi, balik kerja terus bgegas ke Kailan carik net / chiffon. Woi makcik, sempat ke? (-_-')

Aku tak tahulah sempat ke tak. Dah 2 malam aku bkerja keras buat benda alah tu..haih. Kejap design macam ni, kejap design macam tu. Nilah payahnya bila orang macam aku ni. Banyak idea, tapi bila nak laksanakan, hampeh je hasilnya..cis! Ni terpengaruh punya pasallah ni...haih!

Mula-mula hajat dihati teringin sangat nak pakai selendang + veil macam ni :





Tapi, bila aku try pakai kat rumah, hasinya hampeh. Tak sesuai dengan muka aku. So, kena tukar ke Plan B (walaupun Plan B tak pernah wujud..haha). Dalam keadaan macam ni, tenaga otak kena kerah bekerja banyak sikit..baru terasa berguna sikit...kekeke

Then, search2 lagi kat google & blog2 B2B yang kreatif2 buat veil ni. Jumpa sorang akak Lijah ni. Nampak simple, tapi cantik & exclusive sangat. Aku suka, tapi tak tahulah bila kena kat muka aku nnti macam mana. Sesuai ke tak? sob sob sob *nangis sekarang*







Atau cerita sedihnya, aku kena berserah pada Butik Pengantin je nanti? haih.

Kawan-kawan, doakan yang terbaik ye untuk saya & Cik Pu :)




No comments: