Percutian Pulau


Hai semua,

Just nak update 1 benda je malam ni. InsyaAllah kalau diizinkan Allah, kami akan pergi ber-honeymoon ke satu tempat. Petang tadi kami baru je selesai booking Resort kat situ. Tempat tu aku rahsiakan dulu. Balik Hm nanti baru aku bagitahu. Heh!

Blue clue-nya :



kalau teror, ceteka ceteka.






Comments

Sharon said…
pulau redang!
missdicup said…
Miss sharon...salah..salah...cecuba teka lagi...hehe
sharon said…
dalam negara atau luar negara?
niEna sHaLim said…
pulau kapas?? pulau kapalai?? pulau mabul?? ntah2 pulau langkawi je kot...hehehehe
missdicup said…
sharon : dalam negeri sajo...hehe

niena : bukan langkawi...haha



makin panas nampaknya...LOL
naem othman said…
pulau pinang le jwnpn dia..dekat je jimat duit untk anak2..hahaaah
Sharon said…
pulau perhentian? Pulau jerejak?
missdicup said…
@Naem Othman :tak baik kedekut sangat dengan bini sendiri..HAHAHA

@Sharon :salah lagi...HAHA
nurulshahfiza said…
pulau aman ek....
Sharon said…
Amboi ingatkan kuiz ni dah habis dah...malah ada last minute participation! kelakar la=P