Next project : Streamers


Assalamualaikum semua,

Setelah aku bercerita pasal Cenderahati - Goodie Box, mari aku bercerita pasal projek DIY Cik Pu yang seterusnya dalam Majlis Irdina Zara yang lalu. Pheewit. Cik Pu pun pandai buat DIY-DIY ni tau. Apa? Ingat korang je ke yang nak DIY? Dia pun nak jugak..bagi la chances..hehe

Projek DIY yang aku maksudkan adalah streamers.

Ok, tak DIY sangat kot? Sebab streamers ni memang keja dia kan..haha  =P

Tapi...ada aku pedulik? Aah..aku nak cerita jugak..   <(-_-)> tanduk

So, sebelum-sebelum majlis tu ditentukan tarikh yang sebenar, Cik Pu pernah usulkan kat aku yang dia nak buat streamers untuk anak dia Irdina Zara ni. Tapi, bila dah nak dekat-dekat majlis, dia tak cakap pape pun pasal streamers tu. So, aku selaku isteri yang 'sangat-sangat-sangat solehah' takmau la usulkan. Kang, buat susah-susahkan suami je..(Padahal memang aku berhajat sangat pun..hahaha)

Then, tetiba dia mesej inbox FB aku tanya, ok tak design streamers Irdina Zara tu. Fuh! Pantas lagi tankas si  cik husband aku ni. So, aku selaku 'perempuan paling solehah' tu, bersyukur sangat-sangat. Tak payah la Makcik Bedah kau ni nak karang ayat bunga nak goda-goda pakcik kau tu nak suruh buat streamers. (HAHAHA)

Masa streamers ni pun sama jugak macam sticker / tag terima kasih tu, aku tak komen lebih-lebih. Just sekali approve je. Sebab? Aku rasa dia sebagai bapak kepada budak yang nak dikendurikan tu lebih tahu apa yang terbaik untuk anak dia kan? Dan aku...sebagai supportive team, haruslah 'menyaport' apa yang perlu je. Tak payah la nak berlebih-lebihan. (kurang sikit kerja aku..tak payah fikir banyak-banyak...hehe)


The design


The real streamers



Dan streamers ni dah selamat dibawa masuk dalam bilik nenek & Atok Irdina Zara..
Tak sempat kami nak kata apa-apa...hehehe


No comments: