2013 dan MEREKA


Assalamualaikum,

Eh eh, dah masuk 2013? Macam tak sedar..hoho..makanya, umur pun makin bertambah, tanggungjawab pun makin bertambah, ahli keluarga pun makin bertambah, cabaran baru pun makin bertambah..banyaknya benda bertambah..hehe  :P

Minggu depan dah nak kena pergi Intensif kat USM Pulau. Menatang apa ke lagi...PJJ aku tu la..huhu. Makanya terpaksa meninggalkan 2 orang kesayangan hamba...uhuk uhuk uhuk..Dah2..nak bersedih pun dah tak guna, lagi 2-3 tahun to go..so, tabahlah wahai hati..huhu

nampak sangat anak abah kan..ohhhhhhhoiiii!


Ouch...I'll miss them sooo much!



Tapi....yang bestnya...jummat ni habis cuti pantang 3 bulan, then kita sambung intensif 3 minggu, pastu cuti raya cina, pastu aku tambah lagi cuti 4 hari...nak train Irdina Zara ke pengasuh...guana la agaknya nanti?


Comments