Projek 5S 2013


Start dari aku masuk keja hari tu, semua orang kat tempat keja aku start sibuk2 pasal 5S. Aku selaku salah sorang AJK yang tak bertauliah ni pun kenalah menyebokkan diri sekali kan. Padahal buat-buat sibuk. Haha.

So, dalam minggu lepas & minggu ni lab kami pun tak terkecuali. Untuk minggu pertama permulaan projek, lab kami dah berjaya buat satu improvement..yeay! Apa dia? Apa dia?

Inilah dia.....taraaa!


Compartment partition - Buat sendiri ni tau uols...amik masa setengah hari jugak la..huhu
nasib baik sample kat sini tak banyak sangat   :D



Sebelum projek atas tu, kitorang sempat jugak la p melawat Pejabat Perda kat Butterworth..Dapat la jugak inspirasi macam mana nak buat kan..Gambar yang atas ni gambar inspirasi. Tapi bukan untuk projek 5S, tapi untuk carik wall paper ni nak letak kat umah baru nanti....haha. (Berangan lebih, padahal lambat lagi :P )

Selain daripada tu, projek fail pun dah settle sikit demi sikit, tapi aku lupa nak amik gambar. Nanti aku upload lain ye!


No comments: