Selfie


Hari ni penat gila rasa bekerja..non stop

Almaklumlah 2 hari meng-el-kan diri..huhu

Dengan paginya run external qc, petangnya pulak menghadap microscope tengok slide tb

Ni semua gara-gara almost 30 sample sputum AFB dihantar ke lab kami la ni..

Fuh!


Kesudahannya, 

Balik rumah......terus collapse.

Irdina ke mana, Cik Pu ke mana, aku sorang-sorang terbongkang kepenatan (-_-')



Semalam kan Irdina demam, then off course la aku tak hantar ke pengasuh - kak Sofia

Then, pengasuh Irdina mai datang melawat kat rumah

nasib baik aku dah berkira-kira nak kemas rumah

(-nak kemas rumah pun nak berkira-kira ke? mihmihmih)

............


Lama borak-borak tu, masuk part gambar Irdina

Kak Sofia tunjuk kat aku melambak gambar Irdina dalam handset dia

hamboih ko Irdina..disayangi lagi dikasihi nampak..

Jelous mak kau nak!



Pastu, masuk plak part FB

Maklaumlah...orang pompuan..

Kalau bercerita dalam satu masa, banyak pulak topik hangat yang nak dibincangkan..

wakaka


Kak Sofia suggest aku add dia as a friend kat FB

Walaweh..cuak aku

(haha..takut ada ketidaksopanan kata-kata dalam FB tu sebenarnya)

Malas pk panjang-panjang, aku add je la

Bukan kena bayar pun kan?

Lepas add, terus kak sofia aktif post gambar kat timeline aku

Yang tak tahannya tu, pandai pulak kau menyelpiekan diri ye nak

(agaknya menurun dari siapalah tu?)

.......hahaha...

tersengeh-sengeh dapat main...


fefiling big bos kau kan..


Cekcinya anak dara ibu ni!



Nasib baik takde adegan angkat tangan tunjuk jari dua depan kamera..

Kalau tak....aku tahulah tu dari mana menurunnya..


mihmihmihmih





#menyelpiekan diri - selfie
#adegan angkat tangan tunjuk jari dua depan kamera - peace yo!

1 comment:

Anonymous said...

assamualaikum kak.. boleh tau tak pengasuh Irdina rumahnya di mana.. sy sedang cari pengasuh untuk anak sy.. kut2la pengasuhnya available.. t.kasih kak..

email sy acnca09@gmail.*om