Weekend Minggu ni


Kami baru je sampai dari Aloq Staq

Sampai-sampai rumah je, terus tengok perkembangan projek pokok aku.



Tak menyempat-nyempat nak hangkut barang ke dalam rumah..wakaka

Cik Pu jeling sambil perli......"sibuk dengan pokok dia..."

Ceit.

Of course la i'm busy dengan pokok iols abang oi...projek 3rd year ni..

kang tak siap, sape nak tanggung... 

(-_-')


...............................



Penat balik intensif hari tu & balik rawang minggu lepas tak habis lagi, minggu ni travel lagi la kita

Fuh!

Kalau ikutkan, minggu depan baru balik Aloq staq

Tapi disebabkan Wan Cik Pu (kalau belah aku, panggil aki) tak boleh bangun dari katil, kami terus shot ke Aloq staq petang semalam.

Pagi tadi bawak p klinik, Dr suspect mungkin gout & pape pun, tunggu keputusan darah.

Semoga Wan cepat sembuh...amin.




So, minggu depan, kita p servey menyevey la pulak kot?





Comments