Baik Punya Offer!


Seperti yang dijanjikan...hari ni aku bukak entry cerita pasal Sireh Lovely Care.


Tapi...sebelum tu, jom kita sedekahkan Al-Fatehah bagi penumpang dan anak kapal MH 17 yang baru tiba di Malaysia 

T_T

-Al-Fatehah-

........

Ok...pasal Sireh Lovely Care ni...aku start memperkenalkan benda ni kat Fb aku..

Pastu...ramai pulak yang tanya...Apa kebendanya ni?

ngeh ngeh ngeh

Nak jawab pun segan..tak jawab pun rugi.........kannnnnn  :]


Apa benda Sireh Lovely Care ni?

Sebenarnya SIREH LOVELY CARE ni sejenis pembersih peribadi untuk menstabilkan pH wanita,

mencegah keputihan, kegatalan, mengetatkan faraj, mengembalikan ketegangan,

pemulihan luka selepas bersalin, menguatkan saraf bahagian intim wanita untuk kebahagian suami isteri

dan banyak lagi....


Dalam 1 botol ni ada apa?

Kandungan dalam 1 botol :

1. Piper Betel Extract (Sireh)

2. Quercus Infectoria Extract (Manjakani)

3. Labisa Pumilia Extract (Kacip Fatimah)

4. Aloe Vera Extract

5. Tuberculata Polyheura (Akar Serapat)


6. Vitamin C & E


Yes....dalam 1 botol ni ada semuaaaa benda-benda kat atas tu...

So, 6 dalam 1 la orang kata...tak payah nak beli satu-satu..

jimat satu hal....mudah pun satu hal..tak payah nak p tanam sireh..rebus sireh dan bla bla bla...cuma picit je!

mudah kan?





Macam mana aku boleh terjebak nak jual benda alah Sireh Lovely Care ni?

First.....off course sebab naluri hati...(kah kah kah)

Pastu...aku tanya Cik Pu..ok tak kalau aku nak jual benda alah ni..

Restu suami tu penting uols..kalau tak, kang tak berkat pulak kannn..

Pastu...aku tanya Puan Emak..ok ke kalau kita pakai sireh ni?

Puan Emak selaku senior bagitahu...memang orang dulu-dulu rebus sireh ni untuk tujuan cuci alat sulit..

Sekarang ni kan payah sikit nak jumpa sireh...so jaranglah orang buat..

ooooh...

So, kesimpulannya memang bagus la kannn..

Aku pun nak pakai jugak..

So, bila dah try tu...rasa kondifen konfiden dengan produk ni...rasa best...dan rasa didakapi...

[....hahaha...]

so lepas tu, aku terus shoot kat Fb

Dan dan...ramai pulak yang berminat...

Dan alhamdulillah...setakat beberapa hari aku dok jual ni, permintaan dah melebihi 20 botol...

Satu pencapaian agak menarik jugaklah di situ kann..

Staff-staff lab lain pun ramai yang order..mungkin semua pun dah alert kot kelebihan produk ni

Alhamdulillah...syukur rezekiMu Ya Allah..



Berapa aku jual Sireh Lovely Care ni?

Ok...tang harga yang paling menarikkkk sangat

Sebab? Aku nak bagi best price kat kawan-kawan yang aku sayang...muehehe

Kalau korang nak beli sebotol 120 ml je, aku jual dengan harga RM 25

Tapiiii tapiiii tapiiii

Kalau korang nak beli secara jimat, murah dan menguntungkan....

Aku sarankan korang kumpul ramai-ramai sampai 5 orang atau lebih...pastu order sekali..

Kalau order borong macam tu, aku kasi sorang sebotol RM 20 plus kalau korang jauh dan memerlukan pos....aku bagi free postage lagi...

Offer ni jugak green light untuk sesapa yang nak jual balik....aku tak kesah

mau mau mau?


Macam mana nak beli?

kalau betul-betul rasa berminat nak beli,
Boleh hello aku kat email : missdicup_o7[@]yahoo.com.my
atau whatsapp aku 013 4600799

aku sentiasa menunggu order daripada korang....*sengeh sengeh*



So....apa tunggu lagi? aku dah bagi offer baik punya ni...


Saya dah....anda bila lagi?

No comments: