Lelongan rumah

Baru baru ni banyak kali aku amik cuti mengejut.
Semua orang terkejut dan terperanjat.
Termasuk bos besar aku. - dia ingat aku tension kerja banyak sangat..haha!
Cik Pu pun sama terkejut. - dia kata ntah ntah aku pergi jumpa mana mana pakwe kat kl..haisssh!


Yang sebenarnya...

hari tu aku kena settle-kan sikit hal.

berkenaan ini.



tapi....

malangnya lelongan tersebut aku tak berjaya dapat...huhu!

Yang paling paling paling terkilan adalah EMAK..

mula mula aku cool je. tapi pk pk balik..memang terkilan habis.

Dengar dengar cerita..

Rumah tersebut selesai dijual oleh agen cina kepada pemilik melayu dgn harga RM80k.

Moga moga lepas ni ada tawaran lain yang lebih hebat lagi..amiiin~

Dan lepas ni...     jangan ada yang tanya..

kenapa cuti lama lama? buat preparation kawen ke? Ada surprise ke?

Nanti aku pancung kepala!   



hahaha!


6 Action comment:

ktne ni dicup? i berminat...kalo ade tolong roger2


selang beberapa umah dari umah aku..hehe


ehhh murah tu... kawasan mane nieee


tp kn dgr kata uma kt sana ssh nk pulang modal...
hehehehehe


oooh..susah gak la kot..

sebab ..mula2 masa kami pindah bukit beruntung, harga rumah dalam 70k - 80k dah boleh dapat dah..tp lepas 5,6 tahun, harga paling2 pun dalam 95k.

hahaha.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback