Percutian Pulau

Classification :

Hai semua,

Just nak update 1 benda je malam ni. InsyaAllah kalau diizinkan Allah, kami akan pergi ber-honeymoon ke satu tempat. Petang tadi kami baru je selesai booking Resort kat situ. Tempat tu aku rahsiakan dulu. Balik Hm nanti baru aku bagitahu. Heh!

Blue clue-nya :



kalau teror, ceteka ceteka.






10 Action comment:

pulau redang!


Miss sharon...salah..salah...cecuba teka lagi...hehe


dalam negara atau luar negara?


pulau kapas?? pulau kapalai?? pulau mabul?? ntah2 pulau langkawi je kot...hehehehe


sharon : dalam negeri sajo...hehe

niena : bukan langkawi...haha



makin panas nampaknya...LOL


pulau pinang le jwnpn dia..dekat je jimat duit untk anak2..hahaaah


pulau perhentian? Pulau jerejak?


@Naem Othman :tak baik kedekut sangat dengan bini sendiri..HAHAHA

@Sharon :salah lagi...HAHA


Amboi ingatkan kuiz ni dah habis dah...malah ada last minute participation! kelakar la=P


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback