gossip liar!

dua bulan yang lalu
seorang kawan aku (nama dia xxxxk-dirahsiakan,bukan nama sebenar) pernah ym aku
dia tanya :
wei dicup..betul ke hujung tahun ni kau nak kahwin?
satu xxxx dah tahu. sampai hati kau tak nak bagitahu aku.
aku jawab : HAH? sambil muka terkulat kulat

ok....aku buat tak heran je.
sebab dia memang suka melawak kasar dengan aku.

sebulan yang lalu
seorang staff kat tempat kerja aku tanya aku (nama dia aku pun tak tahu)
dengan muka confident dia...
staff tu : oooh..ni la yang kahwin hari tu kan..?
aku : hah? terus buntangkan mata.

nasib baik aku takde sakit jantung.
ok..aku biarkan je dan terus bersabar..
sampai hati dia kata aku yang cun melecun dan bergetah ni dah kahwin.
sob sob sob~

minggu lepas
member aku nama xxxi datang jenguk aku kat tempat kerja ni
xxxi : wei..sampai hati kau..betul ke..aku dengar kau nak bertunang akhir tahun ni?
member aku yang farmasi tu cakap.
aku : wei...bila kala ni..kalau aku nak buat apa apa jamuan nnti aku bagitahu la..

time ni aku dah heran heran dah.
gossip gossip..dahsyat nye! sapa yang buat ni?

semalam
satu satunya housemate aku, si Fateah.
balik kerja tu, dia tido dulu. lepas dia bangun tu, dia tanya :
akak..akak..wawa tanya..betul ke akak nak bertunang hujung tahun ni?
aku tanya mana dia tahu? wawa kata orang klinik yang bagitahu.


aiyoooo!
jatuh la saham kalau macam ni.
semua ingat aku dah kahwin. ingat aku dah nak bertunang.
lepas ni....apa pulak? gossip lepas bersalin ke? anak tiga ke?
haisssh!

masalahnya...............aku sendri pun tak tahu bila~

Comments

:: aJa :: said…
padahal dicup suke je..
hahahaha..
take it positive la kak...
gosip 2 bagus..
ibarat satu doa agar diri mu cpt kawen..
:)
amin...
bulan 12 ek..
jgn bertindih ngn ai sudaaaaaaaaa...

;p
Kazaztan Team said…
gossip2 liar nie boleh mncalar kan peribadi...hrp2 bersabo la
missdicup said…
ajar: klu betul xpe gak.abis la lps ni,sapa nak ngorat ak dah takut2 dah..haha..larik!

kazaztan team: ye..terima kasih :)